miercuri, 26 octombrie 2016

„Sfântul Dumitru” 2016, la Subcetate

Elevii Liceului „Miron Cristea, la zi de sărbătoare

1. Participarea la Liturghia zilei:

Grupul vocal

2. Spectacol pe scena Căminului Cultural Subcetate

 Prezentator: Ana Alexandra Dobrean

 Salutul domnului primar Ioan Rizea

Secvențe din spectacolul de teatru „Gaițele” de Al.Kirițescu. Trupa de teatru a clasei a VIII-a




   Piesa de teatru Gaițele a fost o primă experiență, de neuitat. A fost ca și o lansare pentru noi, mezinele trupei de teatru. Am avut parte de multe emoții, dar la sfârșit s-a dovedit a fi nesperat de bine.
   Doamna profesoară coordonatoare, Buzilă Daniela, a pus mult suflet în tot ceea ce am făcut până acum și merită toate laudele. Fără indicațiile prețioase și îndrumarea dânsei nu am fi reușit.
   Această scenetă a fost prima, dar cu siguranță nu și ultima oportunitate de a încânta publicul cu abilitățile noastre teatrale. Acum, trebuie să ne pregătim în forță pentru Festivalul de Teatru din 5 noiembrie și să ne străduim să dăm tot ce avem mai bun.  Iasmina Oană              
                                                                                                                                                      





Secvențe din spectacolul „Cafeneaua”. Prezintă trupa „Ludicus” (elevi din clasele IX-X)






În spectacolul de “Sfântul Dumitru” am jucat piesa “Cafeneaua” alături de cei mai buni prieteni ai mei. A fost uimitor! Pe scenă, când interpretezi un rol, uiți de toate. Ești doar tu și personajul tău, în lumina reflectoarelor. Te simți foarte bine atunci când ești apreciat știind că ai depus multă muncă pentru spectacol și totul a ieșit cum trebuie. Eu am interpretat o psihopată ce visează să ajungă la Hollywood, să devină actriță. A fost foarte distractiv, dar și o provocare. Am putut să mă exteriorizez la maxim, în felul meu, în nebunia mea. În continuare, abia aștept Festivalul de Teatru de la Subcetate; aceleași emoții frumoase, alte trăiri și alte experiențe noi.
Lorena Cotfas






Moment folcloric: Maria Rus (XII)

Suită de dansuri populare românești prezentate de elevii școlii din Platonești - Sărmaș






Moment satiric: Viorel Moldovan (X):



Niciun comentariu: